מי ניסה לחסל את פוטין? • תאונה מסתורית מסעירה את העולם

האם היה מדובר ברמז לפוטין מצד גורמים במערב או גורמים איסלמיסטיים, או שמא מדובר בחיסול פוטינאי טיפוסי של אדם שידע יותר מידי דברים?
שלמה ריזל 2 Comment on מי ניסה לחסל את פוטין? • תאונה מסתורית מסעירה את העולם

תאונה בה היה מעורב רכבו של נשיא רוסיה פוטין, מעלה גל השערות וספקולציות • נהגו האישי, שכונה על ידי פוטין "הנהג האהוב ביותר", נהרג במקום

האם היה מדובר ברמז לפוטין מצד גורמים במערב או גורמים איסלמיסטיים, או שמא מדובר בחיסול פוטינאי טיפוסי של אדם שידע יותר מידי דברים?
13:46
28.04.24
מערכת האתר No Comments on משיח, עכשיו! הרב שניאור אשכנזי והרב דב הלפרין בסעודת משיח • צפו

התכניות האחרונות

ארכיון תוכניות

פוסטים אחרונים

תגיות

מכונית מרצדס שנסעה במהירות באחד הכבישים הראשיים במוסקבה חצתה קו הפרדה לבן רצוף ופגעה חזיתית ברכב מדגם ב.מ.וו. עד כאן, לכאורה תאונה שעשרות כמוה מתרחשות מידי יום במוסקבה הגדולה, אלא שפרטים שפרסמה המשטרה הרוסית חוללו גל השערות וקונספירציות.

הרכב שנפגע היה אחד משלשת הרכבים המשוריינים של נשיא רוסיה ולדימיר פוטין. נהגו האישי, שכונה על ידי פוטין "הנהג האהוב ביותר", נהרג במקום.

פוטין לא נמצא בימים אלו ברוסיה אלא בסבב נסיעות ברפובליקות סובייטיות לשעבר במרכז אסיה, וכאן צצות השאלות האם היה מדובר ברמז לפוטין מצד גורמים במערב או גורמים איסלמיסטיים, או שמא מדובר בחיסול פוטינאי טיפוסי של אדם שידע יותר מידי דברים. כמובן שייתכן ומדובר בתאונה תמימה, אבל את התשובה האמיתית לא נדע לעולם.



2 תגובות

מיין תגובות
  1. 2

    קטעים לראות שיש ברוסיה כביש בעל 7 נתיבים

  2. 1

    חבל פוטין אדם טוב רק שלא יהרגו אותו פתאום